logo bitcoin school

Support ons

Het is onze missie om bitcoin op een gemakkelijke en eenvoudige manier toegankelijk te maken voor iedereen. Alle informatie die wij delen is dan ook gratis toegankelijk! Wij investeren veel passie en tijd in Bitcoin educatie, zodat jij alles leert over Bitcoin! Vind jij onze content waardevol en wil je graag meer horen en zien? Ondersteun dan graag ons werk!

BB BTC shop thumbnail x

Sponsors & Affiliate links

Bij sommige producten, diensten en/of aanbevelingen maken we gebruik van Affiliate/Referral links.

Als je bijvoorbeeld de BitBox02 koopt via onze referral-link, kost het jou niets extra, maar zorgt dat ervoor dat wij een kleine commissie krijgen.
Wil je stats stacken via Relai, gebruik dan graag onze referral code “BITCOINSCHOOL”, dat bespaart jou 0,5% transactiekosten en ondersteunt ons in onze missie.

tQWIBMt x

Value 4 Value

Op Petjeaf.com/bitcoinschool kan je ons zowel eenmalig, als ook maandelijks ondersteunen. Je vindt hier een drietal lidmaatschappen met verschillende extra’s, zoals de podcast al een dag eerder beschikbaar en reclamevrij luisteren. Vind je ons werk leuk en wil je genieten van leuke extra’s? Neem dan voor ons een Petje Af.

logo bitcoin school

Disclaimer
De informatiesessies, onze website en de podcast zijn geen financieel advies en enkel bedoeld voor algemene informatiedoeleinden en entertainment. Lees meer »

Support ons

Wij geven al onze kennis gratis weg en daar hebben jouw steun bij nodig!

Bekijk de mogelijkheden »

Volg ons

Deze website is gemaakt door Scoob