Ondersteun ons

Wij hebben jou nodig!

Bitcoin op een makkelijke en eenvoudige manier toegankelijk maken voor iedereen; dat is onze missie met Bitcoin School.

Wellicht ken je ons van onze Podcast die we wekelijks uitbrengen of via de EENENTWINTIG community.
Wij investeren veel passie en tijd in Bitcoin educatie, zodat jij alles leert over Bitcoin!
Vind jij onze content waardevol en wil je graag meer horen en zien? Ondersteun dan graag ons werk!

Dit kan dat op verschillende manieren.

Affiliate links

Allereerst maken we voor sommige producten of diensten gebruik van Affiliate/Referral links.

Als je bijvoorbeeld de BitBox02 koopt via onze referral-link, kost het jou niets extra, maar zorgt dat ervoor dat wij een kleine commissie krijgen. Wil je stats stacken via Relai, gebruik dan graag onze referral code “BITCOINSCHOOL”, dat bespaart jou 0,5% transactiekosten en ondersteunt ons in onze missie.

Value 4 Value

Op Petjeaf.com/bitcoinschool kan je ons zowel eenmalig, als ook maandelijks ondersteunen.
Je vindt hier een drietal lidmaatschappen met verschillende extra’s, zoals de podcast al een dag eerder beschikbaar en reclamevrij luisteren.
Vind je ons werk leuk en wil je genieten van leuke extra’s? Neem dan voor ons een Petje Af.

Doneren met Bitcoin

Scan onderstaande QR-code met je Bitcoin Wallet op je telefoon. Vanuit daar kan je een transactie doen naar ons.

Doneren met FIAT-geld

Je kan ons ondersteunen door een overboeking te doen naar:

NL09 BUNQ 2086 3528 24 t.n.v. Willen.net

Of gebruik onderstaande link: https://bunq.me/BitcoinSchool

Luister hier onze laatste podcasts

... meer in aantocht

We staan pas aan het begin van onze reis met Bitcoin School - Meer informatie volgt in de komende tijd.
Volg onze social media kanalen en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen.