logo bitcoin school

Bitcoin School Podcast
Les: 1

Waarom deze podcast?

Welkom bij de eerste les van de Bitcoin School Podcast!

In deze les bespreken we waarom we deze podcast zijn gestart en wat we hopen te bereiken.

In deze podcast worden Paul en Marina geïntroduceerd als de hosts.

Wij hebben allebei een passie voor Bitcoin – Paul heeft al langer ervaring in het wereldje en Marina heeft in de afgelopen weken haar interesse in Bitcoin steeds verder vergoot.

We willen hun kennis en ervaringen delen om mensen te helpen zelfredzaam te worden.

Het doel van deze podcast is om mensen te helpen begrijpen wat Bitcoin is en hoe ze het op een veilige en verantwoorde manier kunnen gebruiken.

Paul en Marina hebben gemerkt dat er nog veel onduidelijkheid bestaat over Bitcoin en dat mensen vaak fouten maken bij het kopen, verkopen en bewaren van Bitcoin.

We willen mensen helpen deze fouten te voorkomen en op deze manier mensen helpen hun financiële vrijheid te vergroten.

De podcast zal zeer waarschijnlijk twee keer per week worden uitgebracht, op dinsdag en vrijdag. En we beginnen vandaag. We nemen iedereen mee vanaf het begin op ontdekkingstocht in de wereld van Bitcoin. We gaan onderwerpen bespreken zoals: “Wat is Bitcoin?”, “Hoe bewaar je Bitcoin veilig?”, “Hoe koop je Bitcoin?” en nog veel meer.

We hopen dat deze podcast je zal helpen om Bitcoin beter te begrijpen en je zelfredzaamheid te vergroten. Bedankt voor het luisteren naar deze eerste les van de Bitcoin School Podcast!

Beluister deze podcast

Like, Share & Follow Us

Onze podcast wordt mede mogelijk gemaakt door:

Disclaimer
De informatiesessies, onze website en de podcast zijn geen financieel advies en enkel bedoeld voor algemene informatiedoeleinden en entertainment. De verstrekte informatie is niet toegespitst op je persoonlijke financiële situatie. Beslissingen die je neemt op basis van de door ons verstrekte informatie komen voor je eigen rekening en risico. Wij zijn niet aansprakelijk voor enige directe en / of indirecte schade van welke aard dan ook.

Bekijk meer lessen

Waardeer je wat wij maken?

De Bitcoin School is voor iedereen gratis te beluisteren! Dat is mede te danken aan donaties van onze sponsors en luisteraars. Iedere financiële bijdrage wordt dankbaar ontvangen. 🙏

logo bitcoin school

Disclaimer
De informatiesessies, onze website en de podcast zijn geen financieel advies en enkel bedoeld voor algemene informatiedoeleinden en entertainment. Lees meer »

Support ons

Wij geven al onze kennis gratis weg en daar hebben jouw steun bij nodig!

Bekijk de mogelijkheden »

Volg ons

Deze website is gemaakt door Scoob