Bitcoin School Podcast
Les: 17

Veelvoorkomende begrippen

In deze aflevering bespreken we een aantal veelvoorkomende begrippen. Wat is FOMO? Wat bedoelen Bitcoiners met HODL en wat betekent “stacking stats”? Verder leggen we uit wat “Dollar cost averaging” (DCA) inhoudt en waarom bij de volgende “halving” een feestje gevierd wordt. Als laatste vertellen we wat “hashrate” betekent en waarom dit interessant is.

(0:53) – FOMO

Beluister deze podcast

Like, Share & Follow Us

Onze podcast wordt mede mogelijk gemaakt door:

De informatiesessies, onze website en de podcast zijn geen financieel advies en enkel bedoeld voor algemene informatiedoeleinden en entertainment. De verstrekte informatie is niet toegespitst op je persoonlijke financiële situatie. Beslissingen die je neemt op basis van de door ons verstrekte informatie komen voor je eigen rekening en risico. Wij zijn niet aansprakelijk voor enige directe en / of indirecte schade van welke aard dan ook.

Bekijk meer lessen

Waardeer je wat wij maken?

De Bitcoin School is voor iedereen gratis te beluisteren! Dat is mede te danken aan donaties van onze sponsors en luisteraars. Iedere financiële bijdrage wordt dankbaar ontvangen. 🙏